Handelsbetingelser

 

Handelsbetingelser for Butik Bliss ApS

Butik Bliss ApS
Ahlgade 53
4300 Holbæk
TLF: (+45) 91 53 43 43
CVR: 41097043

Betaling

Butik Bliss ApS modtager online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

Butik Bliss ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Butik Bliss ApS's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-2 hverdage .

Leverings område: Vi leverer kun varer indenfor Danmark..

Butik Bliss ApS afsender varer med følgende: GLS - Pakkeshop.

Forsendelse med GLS til pakkeshop 50,- kr.

Fri fragt ved køb over 499,- kr. 

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Butik Bliss tilbagebetaler købsprisen hurtigst muligt efter modtagelse af varen, såfremt den lever op til betingelserne for, at retur- og fortrydelsesretten kan udnyttes.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv. Vi modtager ikke pakke sendt med DAO - og KUN med levering til butik.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail info@butikbliss.dk .

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Butik Bliss ApS at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Butik Bliss ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Butik Bliss ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Butik Bliss ApS
Ahlgade 53
4300 Holbæk
TLF: (+45) 91 53 43 43

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.