Shipping & Retur

Forsendelses- og Leveringsinformationer

Forsendelse med GLS til pakkeshop 50,- kr. Fri fragt ved køb over 499,- kr. (Fri fragt gælder ikke udsalgsvarer)

Ordrer kan også afhentes i vores butik Ahlgade 53, 4300 Holbæk.

En bestilling til afhentning i butikken slettes, såfremt den ikke er afhentet senest 4 hverdage efter bestillingen.

Kunden kan forvente at modtage ordren 2-3 dage efter købet er gennemført. I udsalgs- og tilbudsperioder kan der forekomme lidt længere leveringstid.

Butik Bliss kan ikke stilles til ansvar for forsinkelser hos GLS.

Der tages forbehold for udsolgte varer og for udskudt leveringstid fra leverandørerne.

Kan Butik Bliss ikke levere din ordre eller kun levere ordren delvis, vil du blive kontaktet hurtigst muligt. Butik Bliss trækker naturligvis ikke beløbet for en vare, der ikke kan leveres.

Returnering / Fortrydelsesret 

Fra den dag du modtager varen har du 14 dages fortrydelsesret. 

Kopi af følgeseddel vedlægges.

Butik Bliss tager ikke varer retur hvis prismærker eller andre mærker er fjernet. Derudover skal varen være ubrugt, og tilbageleveres i original og ubrudt emballage, da varen efterfølgende skal kunne sælges som ny. Det er kundens ansvar og omkostning at returnere en vare, sørg for at sende retur i forsvarlig stand og med track and trace så din retur pakke kan spores, for din egen sikkerhed.

Vi anbefaler at varen returneres som pakkepost via Post Nord eller GLS da dette giver mulighed for sporing af pakken. Pakker må IKKE sendes retur med DAO, da de afleverer pakker midt om natten, hvor vi ikke har mulighed for at tage imod dem. Dette resulterer oftest i at pakkerne bliver væk. OBS: vi tager ikke imod returvarer sendt til en pakkeboks.

Returvarer skal sendes til:
Butik Bliss, Ahlgade 53, 4300 Holbæk.

Må IKKE sendes med levering til pakkeboks, eller pr efterkrav